රීදී පාට කල පාතුඩු පයට පෑගිලා

රීදී පාට කල පාතුඩු පයට පෑගිලා
නපුරු වී ඔයා මා සලලෙකුට සම කලා
සුමුදු පහස නොදෑනෙනා
යකඩ පය මගේ නුබ ලග හඩා වෑලෙපෙනා

විදින වේදනා මදි මට
නගයි චොදනා...//
උහුල ගන්න බෑරි ගින්දර හිතේ
ඈවිලුනා
පිරි ඉතිරිලා ගිය බස් රථය
බලා උනිම් අසරණ වී කදුලු සගවලා

රීදී පාට කල පාතුඩු පයට පෑගිලා....

නොදෑන ඔබ ඒදා මට බෑන වදින්නට ඈති
ජාති ජති වත් තරහක් මගේ නම් නෑති....//
ඒදා යුද බිමේ මතකය ඔයාටත් ඈති
සදාකල්ම නොමියෙන රණ විරුවා මම වෙමි

රීදී පාට කල පාතුඩු පයට පෑගිලා....

Saturday, January 22, 2011 at 2:01 AM

3 Comments to "රීදී පාට කල පාතුඩු පයට පෑගිලා"

එළ මචං

හැබැයි වචන පොඩ්ඩක් අඩුයි. අකුරු, පිල්ලම් වලත් පොඩි පොඩි කේස් තියනව.

[ ැ ] වෙනුවට ගොඩක් තැන් වල ඔබ දාන්නෙ තියෙන්නෙ [ ෑ ]

ඬ,ඟ,ඳ වගේ ඒව වෙනුවට ඩ,ග,ද ලියන එකත් නවත්තන්න බලමු.


ඉස්සරහට හරියට ලියන්න බලමු :)

This comment has been removed by the author.

Ridee Paata Kala Paa Thudu


රීදී පාට කළ පා තුඩු පයට පෑගිලා
නපුරු වී ඔයා මා සලලෙකුට සම කළා
සුමුදු මුදු දෙපා තුඩු වල පහස නොදැනෙනා
යකඩ පය මගේ නුඹ ළඟ හඬා වැළපෙනා

විඳින වේදනා මදි මට නගයි චොදනා
උහුල ගන්න බැරි ගින්දර හිතේ ඇවිලුනා
පිරී ඉතිරිලා ගිය බස් රථයෙ ගොඩ වෙලා
බලා උනිමි අසරණ වී කඳුළු සඟවලා

රීදී පාට කළ පා තුඩු පයට පෑගිලා
නපුරු වී ඔයා මා සලලෙකුට සම කළා
සුමුදු දෙපා තුඩු වල පහස නොදෑනෙනා
යකඩ පය මගේ නුඹ ළඟ හඬා වැළපෙනා

නොදැන ඔබ එදා මට බැන වදින්නට ඇති
ජාති ජති වත් තරහක් මගේ නම් නැති
එදා යුද බිමේ මතකය ඔයාටත් ඇති
සදා කල්ම නොමියෙන රණ විරුව මම වෙමි

-
ලක්ෂ්මන් හිල්මි


http://www.mediafire.com/?2112a76aa1bsd8k

Post a Comment