රැවටුනු තරම් ඔබ හින්ද මං


I Miss you Havi
රැවටුනු තරම් ඔබ හින්ද මං
කවුරුත්ම දන්නේ නෑ තවත්
කදුලක තරම් දැනුනා හොදින්
සමුගත්ත දා ඔයා මගෙන්
වැරදි කරලා ඔයා හැමදා
මට වැරදි කාරයා කියා...
වෙන්වී ගියත් රිදවා එදා...
අමනාප නැ වුනේ කිසිදා...

හැමදාම ඔබ මගේ පවසා
තුරුලේම උන් කාලේ පෙරදා
දෑනුනේම නැහැ ඔහුගේ කියලා
හිතුවේම ඔබෙ වෙන්න මතුදා
පිලිගන්න අදිමදි කලා ....
මගේ පණ ඈත යනු දැකලා...

හිත කීරි ගැහිලාම රිදුනා
ඔබ දන්නේ නැ නේද මෙවා
මට යන්න බැ මතක හැරදා
ඔය වාගේ දුර ඈත පියඹා
හිනහෙන්න අමතක වුනා...
මතක් වෙන වාරයක් පාසා...




මම දෙවියන්ගෙන් කවදාවත්
මගේ සතුට ඉල්ලුවේ නෑ... 
මම හෑමවෙලේම ඉල්ලුවේ 
ඔයාගේ සතුට...
ඒත් පුOචී දේකටත් ඔයාට 
ලොකු  වේදනා වක් දෑනෙනවා
ඔයාගේ සතුට තියෙන්නේ මන්
නෑති තෑන නම්... 
ඔයාගේ සතුට වෙනුවෙන් ඔයාගෙන් 
ඈතට යන්නම්... හෑබෑයි මම මගේ ආදරේ
කාටවත්ම දෙන්නේ නෑ...
ඈයි දන්නවාද ඈත්තටම ඔයගෙ 
සතුට තියෙන්නේ මන් ගාව 
කියලා ඔයාට වෑටහෙන දවසක් එන්වා 
සත්තයි...  
එදට මන් ගාවට ඈවිල්ලා මහ 
මෙරක් තරම් ආදරය 
දෙන්න පුලුවන් විදිහට 
ජීවත් වෙන්න 
මන් ඉල්ලනේ එච්චරයි 
මගේ හදවත ඔයාගෙමයි 
ඒ හදවත ඔයාටමයි 
මම ඔයාට මගේ පනටත් වඩා 
ආදරෙයි හාවී... 


Wednesday, May 15, 2013 at 9:30 AM

1 Comment to "රැවටුනු තරම් ඔබ හින්ද මං "

Post a Comment