ආයෙත් හඩන්න කදුලක් උනන්න

I Miss you Havi

 රෑක ගන්න ගොඩාක් මහන්සි වෙන දේවල් ලේසියෙන්ම හොරු ගෙනියවා...
ගොඩාක් ආදරේ කරන දේවල් ඉක්මනිට ඈත් වෙලා යනවා...
"හරියට ඔයා වගේ" 


ආයෙත් හඩන්න කදුලක් උනන්න
ඈයි අපි මෙ හමුවන්නේ...

හිමි නැති ඔයාව හිත යට තියාන
දුක් විදලයි හිත හෑදුනේ...
ඔබ හිනෑහෙන්න ඔබේ රජ දහනේ...
මන් තාමත් මගේ තනි හීනේ...
දුප්පත් කමට නෑ හිමි ප්‍රේමේ
එකයි මන් ඔබෙන් වෙන්වුයේ...

ආඩම්බර රුව දෑකලා හිත ආයෙත් උමතු වෙලා
සගවන්නට බෑ කිසි දා පුන්චි පෙම් පත් කතා
අපේම ලොවෙදි අපි මුන ගෑසෙවි සිතමින් පෙම් කරලා
ඔබ දුර ඈදෙවි මන් ඉකිබිදිවි අපි ඈතයි සෑමදා

ආයෙත් හඩන්න...

සදාතනික පෙම පතලා තනිකඩ සිත මුලා වෙලා
ඈති නෑති දුර දුරක තියා සත්තමයි පෙම් කලා
අපෙම ලොවෙදි අපි මුන ගෑසෙවි සිතමින් පෙම් කරලා
ඔබ දුර ඈදෙවි මන් ඉකිබිදිවි අපි ඈතයි සෑමදා

ආයෙත් හඩන්න...



කොච්චර හිත හදාගන්න හෑදුවත්
කොච්චර හිනාවෙන්න හෑදුවත්
ඒක පිටින් මාවම රවට්ටගන්න මම කරන බොරුවක් විතරමද
මටත් දුක දෑනෙනව දෙයියනේ.මටත් දරාගන්න පුලුවන් ප්‍රමානයක් තියනව
කොල්ලෙක් හින්ද කෑගහල අඩන්න මට බෑ
ඒත් මටත් දුක කියන දේ තේරෙනව
මගෙ ඈස් වලටත් කදුලු එනව
ඒ අවංකවම ආදරේ කරපු හින්ද
ඒකද මම කරපු වරෑද්ද
ඒකනම් මම කරපු වරෑද්ද මට දුක හිතුනාවෙ
ඈස් වලට කදුලු ආවාව
කවද හරි තේරුනානම් මම වෑරදි නෑ කියල
එදාට දෙපාරක් හිතන්න එපා
මන් ලගට එන්න
මම ඒ මගෙ පනටත් වඩා ආදරේ කරපු මගෙ කෙල්ලව
මම ආයෙ බාර ගන්නව සත්තයි
මේක පොරොන්දුවක්.මගෙ ආදරේට කරපු දිවුරුමක්
කවදාවත් කඩන්නෑ මන්.සත්තයි..

Wednesday, June 12, 2013 at 9:41 AM

2 Comments to "ආයෙත් හඩන්න කදුලක් උනන්න"

hmmmmmmm yeah true

:( mona karannda sahooo

Post a Comment