හිත හදා ගන්න බෑ ඔබෙන් ලද දුක දරාගන්න බෑ

I Miss U Havi


හිත හදා ගන්න බෑ ඔබෙන් ලද දුක දරාගන්න බෑ
ඔබ මගේ වෙන්නේ නෑ හිතින් යලි අපි අපේ වෙන්නේ නෑ
මා හෑර හිතකට පෙම් කරලා ආදරේ හෑර දමලා
මා සදා හඩනවා මාරුතේ දුක දරා
හිත හදා ගන්න බෑ ඔබෙන් ලද දුක දරාගන්න බෑ


ආදරය වී ජීවිතය දී මාගේ ලග උන්නු වේලේ
කීව හෑම දේ තාම සිහිවේ පාලු වුනු ලෝකේ මාගේ
හීන කදුලින් තෙමා ඈත සෑගවී ඔයා …මාව අදුරේ යෙලා
…දෑස ලග නෑ මගේ මා සදා අඩනවා …මාරුතේ දුක දරා


…හීන වියකී දෑත නොපෙනී කාටදෝ ඔබව හිමී වී
මාව තනිවී දෑස බොදවී කාට පවසම් ද මේ දේ
ජීවිතය පා වෙලා ආදරය නෑ හිනා මාව හෑරදා සදා
ඈත යනවද මේ යාමේ මා සදා අඩනවා …මාරුතේ දුක දරා


හිත හදා ගන්න බෑ ඔබෙන් ලද දුක දරාගන්න බෑ
ඔබ මගේ වෙන්නේ නෑ හිතින් යලි අපි අපේ වෙන්නේ නෑ
මා හෑර හිතකට පෙම් කරලා ආදරේ හෑර දමලා
මා සදා හඩනවා මාරුතේ දුක දරා
හිත හදා ගන්න බෑ ඔබෙන් ලද දුක දරාගන්න බෑ


ඔබේ අහිOසක හිත් පොඩියට මම
මහමෙරක් තරම් පෙම් බෑන්දා
ඒ ලස්සන හිත හිමි කර ගන්නට
මදි  වෙන්නෑති මම පින් කෙරුවා

පෙර භවයක ඔබ මගේම වෙන්නෑති
එ නිසයි හිත ලෙන්ගතු මෙතරම්
ඒ භවයෙම මම ඔබ රිදවන්නෑති
අහුමිව යන්නට ඔබ මෙලෙසින්

පතනා හෑම දේ හෑමවිට නොලෑබෙයි
පෑතුම ඔබ නිසයි දුක මෙතරම්
එනමදු ඔබ පතනා හෑම සතුටම
ඔබට ලෑබෙන්නයි පතනෙමි මO

එකම මලකට පෙම් කෙරුවේ සිත
නොලෑබුනු මුත් ඒ මල සුවදයි
ඒ මල් සුවද හිතින් දරාගෙන
හෑමදාටම මO තනිවෙන්නම්
හාව...

Tuesday, February 19, 2013 at 5:19 AM

0 Comments to "හිත හදා ගන්න බෑ ඔබෙන් ලද දුක දරාගන්න බෑ"

Post a Comment