අද තනියෙන් මා හඩන්නේ නෑ මා




අද තනියෙන් මා හඩන්නේ නෑ මා
මා දමා ඈ ගියා කියා...මා දමා
සිත දුක් දෙන්නෑ අද මට තනි නෑ
ඔබ නෑ කියා
මා ලගින් මා සිතින්
ඔබ ගියා කියා


පාළුව වී අද මගේ හඩවන් නෑ ජීවිතේ
ඔබ දන්නෑ
අද මා ඔබේ නමින් තනිවෙන් නෑ

අද තනියෙන් මා හඩන්නේ නෑ මා
මා දමා ඈ ගියා කියා...මා දමා
සිත දුක් දෙන්නෑ අද මට තනි නෑ
ඔබ නෑ කියා
මා ලගින් මා සිතින්
ඔබ ගියා කියා

සිත හෑගුමන් වේදනා මට නොකියා පාවුනා
ඔබ නෑති දා

මා ලගින් මා සිතින්
ඔබ ගියා කියා 

අද තනියෙන් මා හඩන්නේ නෑ මා 
මා දමා ඈ ගියා කියා...මා දමා
සිත දුක් දෙන්නෑ අද මට තනි නෑ
ඔබ නෑ කියා
මා ලගින් මා සිතින්
ඔබ ගියා කියා

තරු නෙතු කී ඒ කතා අද රහසේ සෑගවීලා
ඔබ ගිය දා
මා හඩවා මට නොකියා
මා දමා

නුඹට මO ඒ පිදුව සෙනෙහස
ඔබ නොසිතු ආදරයයි එය
වටහා ගෑනුමට සිතක් නෑත නුඹට
සිතක් ඈත්නම් ආදරය කරයි මට

එදා සවන් පිනවු නුඹේ වදන් අද
පාරයි දහස් වරක් මෙ මෙලෙක් හද
අද සිටින්නේ එහි සිටි ඔබද
සුන්දර අරුත දෙන ආදරය මෙයද

දොස් කීමට බෑ මා අසරණය
සිතේ දුකක් ඈත නෑති සතුටයි
තිනිව පෙම් කල මෝඩයා මමයි 
මා හෑඩවු රෑවටිලීකාරීය නුඹයි










Friday, June 22, 2012 at 2:55 AM

0 Comments to "අද තනියෙන් මා හඩන්නේ නෑ මා"

Post a Comment